Måndag - Studiedag :D

Hejsan :)

Dagen var helt ok. Fast alla hästar var typ ute och alla som jobbar i stallet hade typ annat för sig. Så det var lite trist. Men sen åkte vi hem till Ellen och åt lunch sådär vid 15 haha =D Men det var rätt lagom tycker jag, som inte var så hungrig. ELlen var jättehungrig stackaren medan jag och Sofia lekte med trähästen som döptes om till Penis haha. Inte min idé ! ;) Men sen gick jag hem för att vila min stackare mage haha. Sofia och Ellen åkte tillbaka till stallet för Ellen hade teori och Sofia skulle typ ta igen eller något (?) Mamma kommer vid 5 för att vi ska öva piano. Går nog ner lite före också menmen (: Det blev en kortis detta, men kyssn <3



Jag haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0