Medryttare!

hejsan svejsan :D

Ni kanske vet att jag vill bli medryttare, annars så vet ni det nu =) Men i alla fall så var Elle och jag ner till Riddersvik och nu imorgon ska vi få sätta upp lappar om att vi söker medryttarhäst. Lilla pappa som hade ställt mig i kö på att få en stallplats, hahah :P Han kan ju ingenting, får väl göra allt själv nästa gång jueh! ^^ Men jag villa bara berätta, ni måste också tycka att det är grymt skojsigt?
Men nu ska jag läsa bloggar och öva piano sen. Ganska bloggar mer om en stund eftersom att jag är klar med alla läxor fram till fredag, så det känns superskönt! :D



Värst vad mycket bilder på blommor helt plötsligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0