Onsdag ^^

Hejsaaan! :D

Dagen har varit bra :) På första lektionen hade vi engelska och det gick riktigt bra tycker jag. Jag gjorde vykortet och sen skrev jag om min fria berättelse på engelska. Riktigt bra gick det enligt mej. På rasten var jag med Emma och Lovisa och de. Vi gjorde inget speciellt först, sen kom småungarna. Nanzy och de, är så sööta! <3 Sen deladev vi upp oss. Tjejerna skulle göra NTA-häftet och medeltidsframsidan och jag blev klar. Killarna skulle typ göra läxan eller något ? Jag vet inte. Sen lunch och det blev kycklingsoppa. Det var väl okej, men inte så gott precis. På andra rasten var jag med Ellen och deras lärare är fett snäll. De fick en kvarts håltimme bara för att de var fem min sena till lunchen :P Hahha :P Sen hade vi so igen och det gick framåt. Sen slutade vi typ ett och det är väldigt skönt att sluta så tidigt, logiskt =) Nu ska jag visa några bilder från lunchrasten med Elle <3 

 



Jag rider :P



"Neeej, jag vill inte tro att Jesus Kristus ska avsluta sitt liiv!!"



Jag flyttade på mej när Elllen skulle fota så kameran kom lite fel... *hoost* !

Nu kommer väl Elle snart, kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0