Onsdag ^^

Hej :)

Nu är Elle här :D <3 (Ellen) Hon är underbar ^^ I alla fall.. Var var jag? Just det: onsdag.
Idag var det ganska roligt. (Ellen håller inte med) Men jaja. Först skulle vi läsa och jag tog nån bok ur hyllan bara.. Sen hade vi engelska och det gick rätt fint fast jag fick hjärnsläpp. Sen hade vi rast och jag var med några från min klass för jag hittade inte Elle :) Vi gjorde inget specielllt, precis.
Sen hade vi matte och det gick bra, det var ganska enkelt faktiskt. Hoppas nu bara att jag får många rätt ;) Sen skulle jag göra svenskaprovet som de andra gjort igår och det var ganska enkelt men ganska stressigt för vi hade bara 7 minuter på oss :P Men i alla fall sen hade vi lunch och det var supergott.. Not! På rasten var jag med Ellen och vi pratade om en jävla sexfixerad jävel.. (berättar mer sen). Sen hade vi lite mer matte och jag blev nästan klar med diagnosen, väldigt skönt. Det var ganska enkelt med busstider osv. Sen skulle vi se en film om kroppen och den var superbra! Sen var dagen slut och då gick jag hem och bloggade lite, chattade med Alma gumman <3, och sen kom Elle hit :D Nu sitter vi här och ska göra någonting snart.. Logga in på Elles nya msn tjatar  hon om! :D Hahha, vi får väl börja nu då. Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0