Söndag =)


Teneriffa mars 2010

Hejsan x')

Nu har jag kommit hem från stallet och suttit vid datan ett tag och ätit paj lite snabbt. Ska duscha och fixa mina naglar snart igen, eftersom at det blev slarvigt igår. Men i alla fall: dagen har varit rätt okej fast inga jag kände var i stallet idag förutom Malin men hon skulle hem supertidigt och göra något..? Vi skulle först dra till v-by men jag hade ingen remsa med mej, smart som jag är så det gick ju inte då menmen (a' Sen kom jag hem och ät rabarberpaj, asgott verkligen :D Sen har jag chekkat bloggar lite. Men uee vilket väder alltså! Regn, blåst och åska överallt. Så jag går nog inte ut och joggar idag med mamma, får nog bli imorgon det eller ikväll om det blir finare då. Jag kanske vill vara med någon efter maten. Ring ! Haha, har typ sällskapssjuka nu haha :) Men nu ska jag duscha som sagt så puss <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0