test =)

 
Starlight Boy <3


Hejsan! :D

Har suttit djupt försjunken i mina studier, haha :P Men vi har so-prov på torsdag så jag måste skärpa mej nu faktiskt. Jag pluggade lite, 6-20 frågorna och ska repetera imorgon och göra "glosorna" till so:n. Så det blir jättebra :) Här kommer ett litet test.

Vem/Vad...

 

Vem älskar du mest: Pussel <3

Vad älskar du mest: att rida <3

Vem hatar du mest: Lite privat ;)

Vad hatar du mest: Krig, spindlar, massa läxor och stallet.se

Vad kommer etta på din 10-i-topp-lista av bloggar: Fokis.se tror jag ^^

10 snabba:

Vänner eller fiender

banan eller mandarin

Prickigt eller randigt

Jet-Set eller Depend.

A4-papper eller A3-papper.

Purrgurka eller Sockertopp

msn eller facebook

Blogg.se eller devote.se

Converse eller Hill Figher

Anna Bergendahl eller Erik Grönwall

Hur mycket älskar du sommaren?

Du har båt (x)

Du tål getingar ( )

Du är ute varje dag (x)

Du badar även fast det är under 13 grader (x)

Du kan somna till fågelkvitter (x)

Du kan sitta i en halvtimme och gräva i sanden (x)

Du älskar att rida barbacka (x)

Du är bäst på att köra jolle (x)

0-3 - Sommaren är inte din starka årstid.

4-6 - Du gillar sommaren rätt mycket, men du har en annan stor favorit.

5-8 - Du älskar sommaren över allt annat!

Har man tråkigt så har man, haha ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0