Till dig.

När det knyter sig i magen så saknar jag dej,
jag älskar dig och jag älskar dej mer, älskar du mig?
jag vill alltid ha dig i mitt hjärta,
om du lämnar mig följer en evig smärta.
Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag tala om,
den dagen var den bästa, då du kom.
Ibland måste man acceptera tårarna som runnit,
både av glädje men också av problemen man funnit.
Du finns alltid där och du är det bästa man kan få,
Hur lång du än blir så kommer jag alltid att kunna stå på tå.
Jag gör allt för att du ska andas lugnt, leva livet och se på mej,
jag älskar ju dej.
Vi lovade varandra att aldrig släppa taget,
vi ska leva, andas, låta benen bära och inte känna slaget.
Slaget som är fyllt av krossade hjärtan. Istället ska vi uppskatta de bra saker här i livet,
vår kärlek till varandra, det är ju helt givet!
Du vet att jag alltid kommer att älska dej för den du är, hur du än är. Jag kommer att minnas det fina,
Solen, Leo och Martina kommer alltid att skina <3

Jag älskar dej Leo :) <3



Kommentarer
Postat av: m.hedman

fett gulligt ju (a'

2010-05-24 @ 20:18:57
URL: http://moahedmans.blogg.se/
Postat av: gamla bloggägaren, martina.

det var ju bra så länge det varade, men nu hatar du mej.

2010-11-29 @ 11:34:24
URL: http://photobymarty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0