Tisdag =)

Hej!

Idag har jag ju varit sjuk som ni kanske har märkt ;) Men i alla fall så startade jag denna blogg, så kul att börja blogga igen :D Kanske raderar min gamla :S Men iallafall så gick jag upp vanlig tid, jag märkte att jag var sjuk när jag steg upp. Då åt jág frukost och sen var jag lite med Pussel, min katt.

Sen började jag blogga och sen åt jag lunch och sen såg jag på TV och sen övade jag piano xD Intressant dag... Not! Men man kan inte ha roligt jämt. Nu ska jag nog försöka mej på en header och ringa Emma sen och fråga om hon kan förklara hur man sätter dit den för jag har glömt bort ^^ Sen ska jag sms:a bästa gumman Ellen och fråga hur hon mår <3 ´Det är konstigt hur man kan älska någon så mycket, det är konstigt hur någon kan betyda lika mycket som du, Ellen <3
Nu lyssnar jag i alla fall på Do you remember av Jay Sean på Spotify <3 Världens näst bästa låt :3

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0