Torsdag :)

Hej!

Idag var jag i skolan, kan man ju nästa lista ut jueh? I alla fall så var det ganska okej där idag. På lässtunden så visade det sig att boken jag slumpmässigt tagit ur hyllan var riktigt bra! Jag har kommit över halva idag, så får väl se hur långt jag hinner komma imorgon. Sen hade vi musik och vi fick spela gitarr och prova elisen, grymt skoj! Sen hade vi matte och jag hade fått rätt bra resultat på repetitionen faktiskt (: fast läraren hade rättat fel på vissa och skrev att 5.8 och 5.9 inte var 40 och 45 (?) Det är ju asenkelt ! Ah, sen hade vi rast och jag var med Ellen och vi spelade lite basket och njöt av värmen. Efter det hade vi kroppen, vi skulel göra en lerfigur av lera. Min blev fett mobbad, den gick sönder övertill och armen ramlade av. hahah =) Sen hade vi lunch och det var världens äckligaste mat, det är ju inte ens mat ! Sen hade vi lunchrast och jag pratade lite med Ellen, skojskoj :) Sen hade vi film och den var så jävla pinsam men ändå rätt kul. Sen hade vi idrott men jag var inte med för jag hade glömt kläder oså. Ah, men nu kan vi inte sätta upp lapparna för Ellen får bara gå ut om en timme och då måste jag vara i stallet typ så ah xD Menmen det kommer fler ljusa dagar (:

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0