Uttråkad -.-

Hej :)

Japps, rubriken stämmer. Jag har långtråkigt här hemma idag, men man får väl stå ut (a' Just nu har jag nyss ätit lunch, två små frallor och en stor russinmacka och ett glas obo'y xD
Jag ser på Händige Many just nu, de e typ program för 2-6 eller något men det  finns inget annat att se nu.. :3 Pussel ligger här bredvid och spinner =) <3 Jag ska snart gå ner och öva piano, för det har jag inte gjort idag, så det behövs faktiskt om jag nu ska spela My heart will go on på skolavslutligen. Sen vill jag ha en Keyboard :D Jag måste få det, haha ^^




Vad önskar du dej bara sådär? (a'

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

en massa saker :O



sv: vad tråkigt att ni måste lämna tillbaka tollaren :( Tollare är jätte fina hundar, kräver mycket jobb dock för att de inte sska bli konstiga i huvudet. Nej nej, misstolkade det inte alls.

2010-05-18 @ 13:14:34
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0