Svar på kommentarer

moa.b om Kväll:

GULLIG

Svar: Här var man uppe med tuppen! Tack för alla fina kommentarer och tack för att du tycker jag är gullig och tack för allt du skrev på din blogg! <3


moa.b om Svar på kommentarer:

naaawww lövv uu too!!!!! ps.längtar tills imorn!!

Svar: Längtar också ! (a)


moa.b om Ska jag byta skal till min mobil?:

den blåa xd !!

Svar: Den var häftig, eller hur? :)

Svarar på resten sen, blev något krångel ;)


 

moa du vet!! om Klippa mig:

slingor på dig kommer passa så jävla snyggt du e snygg i allt marty !! <33 lycka till hoppas de blir bra med klippningen och de ps. de kmr bli as kul imorn!!

Svar: Taaack <3 Du är snyggast (a) Ska bli askul (:



 



 


Kommentarer
Postat av: moa.b

Du e så gullig marty längtar tills kl. 11:30 du betyder oxå skit mke för mig de e obeskrivligt hur mke!!! miss u!!

2010-06-19 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0