Svar på kommentarer

Heeeeej (:
Har typ glömt att svaaaara på 100 kommentarar som är skiiiiitgamla -.- Så gör väl det nu dåeh.

Postat av: Bloggarmaja om 19.06
Söt bild!

Svar:
Tack så jättemycket :D Det betyder <3

Postat av: M.Hedman om Test taget av moahedmans.blogg.se
Visst vad testet jobbigt? ;)

Svar:
Nej du, mina är långtråkiga medan dina är aaaaaskuuul ^^

Postat av: Saaaggga om msn med Saaagggaa ! <3:
Nååå tack gummman ällskar rey§

Svar: Älska rejj också sötnoos (: <3

Postat av: ellen<3 om Bäste Ellen ^^
ååå vad fint:D<3

Svar: När man beskriver dej Ellen så går det inte att göra något annat än fint :) Älskar dej underbara ängel <3

Postat av:
Anonym
om Test taget av moahedmans.blogg.se:

taha du kommer aldirg få en puss haha

Svar:  Då undrar jag. Vem är det som slänger in en sådan kommentar? Är det en liten söt flicka som just fått sin första egna dator eller är det en jävla idiot som inte har något liv? Jag gissar på det andra. Är det så smart det du gjorde? Att bara gå in och hacka på folk för att man själv inte har ett liv? Väldigt smaart. Och sen heta "Anonym" bevisar egentligen bara att du är någon nördig fegisunge -.-

Det var inte alla, men jag tror jag inte svarar på de andra (; Det kan jag ju göra i skolaaaan haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0