Svar på kommentarer

Lollo_Love_party om Resultat:

vet faktiskt inte! du är fin både blond och brunett!

Svar: Haha (: Jag gillar nog det gamla bättre.

   

 

moa.b om Resultat:

gud vad snyggt marty de passar bra med båda!!

Svar: Bruuunt ! Mke bättre ;)

 (moa.b) om Snart kommer Mooooa <3:

nicce bild marty ja kmr om typ 40 min e nt klar än saknar dig mer för varje min!!! <333

Svar: Saknar dej jättemke också :) <3

moa.b om Kväll:

Nu e de morron längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Samma häääär ! <3

moa.b om Svar på kommentarer:

Du e så gullig marty längtar tills kl. 11:30 du betyder oxå skit mke för mig de e obeskrivligt hur mke!!! miss u!!

Svar: Du betyder mest Moa sötnos <3 Älskaar dehj :D

moa.b martys beundrare
om Älskar dig Moa Bertilsson:

älskar dig me syrran e inget utan dig!!

Svar: Är inget utan dej heller <3 Du betyder asmke för mej :D

Orkar inte svara på fler nu, ska fixa mej haha :P

 


Kommentarer
Postat av: moa.b

u are so cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333

2010-06-19 @ 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0